mariaviola

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Maria Viola - 17 oktober 2010 16:30

Tjena och god eftermiddag.


Först vill jag bara säga att ärlighet lönar sig  


Dagen är lysande trots allt stök. Vi tokstädade igår och magen är ivägen överallt (trots att jag älskar den)  


Min fina älskling vaknade tidigt och vi tog hunden på en promenad. Vi behövde sen få ut alla bildelar ur garaget för att ta in volvon (troligtvis trasigt jullager).


Jonne och Jonas bar som galningar och lite roligt blev det också. Bra musik och mycket skratt i allt stök. 


Solen lyser in mellan granarna och killarna har åkt iväg.  


Magen sparkar och förvärkarna blir starkare. Jag fick en ganska stark värk tidigare idag och vågade till och med låta mig hoppas men inget mer sen dess.  


Sen i måndags har vi gått och väntat på att något ska hända i vetskapen om att det kan ske när som helst. Jag hoppas hon kommer snart. Jag håller Jonas inne från nattliga äventyr tills dess. Jag är inte säker på att man som far får komma in hur som helst till förlossningen  men han har varit underbar  


Jonas vet i alla fall vad det är att jobba hårt! Tack så otroligt mycket Jonne för hjälpen. Det var underbart att se dig igen. Tyvärr har jag ingen anna bild på dig just nu men här kommer en. Tack och ha det fortsatt bra. Kom 

snart förbi igen!

  

  


Jag hoppas att alla haft en bra dag och njuter av de sista plusgrader vi möjligtvis kommer få uppleva innan våren.


Många kramar.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards