mariaviola

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Rock'n'Roll

Av Maria Viola - 14 oktober 2010 18:03

Alla som kännt sig lite nere vet nog att fresha upp sig gör susen. Ta en duch, sätta upp håret, sminka sig lite och sätta på en bra skiva.   


Kvällen närmar sig och istället för att ha tråkigt så har jag nu inte tid att dansa till musiken eller fördriva tiden på facebook :) Lite bra Rock'n'Roll   gör kvällen. Även när man bara diskar och hänger tvätt. Allt måste vara klart till Jonas kommer hem från jobbet. Då kan kvällen bli härlig.


Saknar däremot utekvällarna i valianten och "baksätet" i min fina express där allt kan hända      


Nu är Jonas på väg hem   Kanske mysa och se en film ikväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Viola - 20 december 2010 12:43

Förlossningen och Isabel   7 veckor har gått sen min dotter föddes den första november. Jag tycker hennes födelsedatum är coolt, 101101, och den sista october hoppades jag därför att hon skulle vänta något dygn. 7 veckor och jag är äntligen redo ...

Av Maria Viola - 21 oktober 2010 19:21

Tjena!   Det var ett tag sedan jag skrev och inget barn har velat komma ut än. Jag hoppas verkligen hon kommer snart. Dagarna går långsamt och känns ganska ensamma sen mamma tog hunden. Men de är här idag och hjälper mig med lite saker och håller...

Av Maria Viola - 18 oktober 2010 17:59

Tjena!   Jag tänkte i morse att hur mulet det än var så skulle nog det här bli en bra dag på något sätt. Och det blev det      Min underbara mamma har löst ett stort problem åt oss och en lättnad ligger nu istället över mig. Nu väntar vi bara...

Av Maria Viola - 18 oktober 2010 10:49

HejHej.   Idag är det kallt, ruggigt och mulet som säkert många av er redan har märkt. kvällen igår fick ett lite tråkigt avslut men nu är allt lugnt igen.   Jag fick ett tråkigt samtal från en vän som berättde att hon just nu sitter i samma ...

Av Maria Viola - 17 oktober 2010 16:30

Tjena och god eftermiddag.   Först vill jag bara säga att ärlighet lönar sig     Dagen är lysande trots allt stök. Vi tokstädade igår och magen är ivägen överallt (trots att jag älskar den)     Min fina älskling vaknade tidigt och vi tog ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards