mariaviola

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Maria Viola - 15 oktober 2010 16:20

  


Är nästan klar med alla hushållets bestyr. Bara att vika tvätten kvar. Jag tittade just ut genom fönstret och såg att regnet har förvandlats till små vita puffar som faller så vackert. Hagel eller snö? Jag tror det är hagel men det är så fint att se dem segla ned över granarna. Snart är det vinter.

Av Maria Viola - 15 oktober 2010 12:03

Ett bra förhållande bygger självklart på kärlek och tillit. Men är det så viktigt att alltid vara ärlig om något som berör sin partner?


Kan hemligheter ibland få bestå eller måste man alltid vara helt ärlig om sådant som rör förhållandet?


Jag har funderat på varför vi får dåligt samvete.

Är det för att vi bryr oss? Eller har vi det i oss att när saker går som bäst så måste vi hitta något fel hos oss själva?

Jag tror främst på det förstnämnda men kanske att det handlar lite om båda.


Kan sanningen ibland göra mer skada än nytta? eller är det så viktigt att alltid vara ärlig?


Jag hoppas på kommentarer  


Tack.

Av Maria Viola - 15 oktober 2010 05:14

God morgon. Jag ska snart gå och lägga mig igen.

Izor har hållit oss vakna. Nu sitter vi och jämför på elskling.se. Tråkigt att vara ensam hela dagen igen. Men vem vet.. Det kanske händer något. Nä, Jag borde gå och lägga mig igen. Jag ska bara vinka av älskling vid dörren nu. Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards